EXPEDIERE SI LIVRARE

Livrarea se face prin Sameday Courier, sau FAN Courier, sau Cargus.

  • comenzile lansate și finalizate în zile lucrătoare până la ora 15:00, cu produse aflate în stoc se expediază și livrează în aceeași zi;
  • comenzile lansate și finalizate după ora 15:00, sau în zile nelucrătoare, cu produse aflate în stoc, se procesează și expediază la următoarea zi lucrătoare;

Costul transportului este afișată în coș, respectiv pe pagina de finalizare comandă.

PLATA

Plata produselor se poate efectua în urmatoarele feluri:

  • în numerar la curier, în sistem ramburs, până la o valoare maximă a comenzii de 5000 RON;
  • sau prin plata online cu cardul (utilizând sistemul Netopia Systems).

POLITICA DE RETUR

Potrivit OUG nr 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeasi stare in care a fost livrat, cu etichetele intacte si – daca este posibil – sa fie in ambalajul original. S.C. ASERDIS S.R.L. poate percepe taxe aditionale pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj, etc. pentru readucerea lor in starea initiala, taxe care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a bunului. S.C. ASERDIS S.R.L. va inapoia in acest sens contravaloarea comenzilor la care clientul a renuntat si in cazul carora nu sunt implicate bunuri care prezinta uzura, deteriorare sau lipsa unor componente etc, in decurs de cel mult 14 zile.

Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare: Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Contravaloarea produselor comandate se va returna in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, pete, rupturi sau alte semne de uzura.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe pagina de internet din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari (cerere de retur a marfii) scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Pentru a returna un produs/o comanda, te rugam sa ne trimiti un mesaj prin formularul de contact de aici sau prin email la info@saresolana.ro in care sa specifici numarul comenzii pentru care vrei sa ceri retur si motivul cererii.